Torsdag

Igår var vi bara hemma på förmiddagen. Utanför var det kraftig åskoväder som måste ha slagit ner i ledningen som går till oss för musiken i garaget startade och spelade högt. Efter lunch kom Alinas faster Natalie förbi och ville umgås. Efter ett tag kom Jonathan hem och han tog Alina. Då fixade jag olika frisyrer på Natalie och hon gick catwalk på altan hihi. Vi åt även jordgubbar från gården med grädde och socker. Mmums. Efter det åkte Natalie hem och vi vidare till sjukhuset där jag mötte upp Laura som hade några viktiga papper vi glömt hos henne förut. Sen hem igen och till mamma där min äldsta bror var. Även min andra bror och hans tjej kom förbi och åt middag som mamma bjöd på. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0