Tisdag och Onsdag

Tisdag
I tisdags vaknade vi runt 10 och var vi helt slut efter måndagens biltrip till sundsvall. Älskling sov vidare till 11:30 och jag steg upp med gumman och gjorde frukost på sängen. Efter lite lunch i magen åkte vi upp till stan och köpte en Lazy z spa. Alltså en utomhus bubbelpool. När vi kom hem fixade vi upp den. Sedan var det kvällen och dags för Alina att sussa och även vi. Extremt trötta var vi redan tidigt på kvällen.


Onsdag
Igår väckte Alina mig kl 10. Alltså jag är förvånad. Hon brukar aldrig sova så länge. Vi steg upp och hon fick lite mat i magen sedan hoppade vi i poolen och badade länge. Alina älskar den. Hennes lycka och glädje till vatten är fantastisk att se. Hon blir som en fisk i vattnet. 
Efter bus och lek steg vi upp och då var hon sömning så vi gick på en promenad i den heta solen. Alina somnade fort. Påvägen hem gick vi förbi Alinas faster som stod ute på gården. Vi satte oss på en filt, solade och pratade ikapp varann. Alina fick gunga och leka med kusinen och låtsas kusinen. Hon bjöd även på kaffe och Alina fick äta lite potatisgratäng. Kl 15 gick vi hem och Alina fick en redigare portion fast gröt denna gång. Älskling kom hem och vi tog det bara lugnt innan kl 18 då vi åkte och hämtade upp Nazanin och Robin för middaga bjudnung hos Berozh och Åsa, nazanins pappa och styvmamma. Helt magiskt god middag och jätte trevligt. Runt 20:30 åkte vi mot skelleftehamn. Lämnade av Robin och åkte förbi Jonathans mamma som köpt hem presenter till Alina och Jonathan. Tittade på deras nya husvagn och pratade lite sedan åkte vi hem och Jonathan nattade lillan medan jag la mig i poolen. Då Jonathan nattat klart hoppade även han i badet sedan somnade vi runt 01. Hektisk men rolig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0