Onsdag

Idag vaknade Alina kl 07:30 och hon sov hela natten. Yeaaj! Så underbart skönt! Man tog det nästan för givet då hon sov hela nätter tidigare ett tag. 
Jag var dock ändå lite trött på morgonen. Kl 12 cyklade vi till min mamma. Blev där ett tag innan jag lämnade Alina med sin mormor för att jag hade tid hos tandläkaren. En rotfyllning och 1900 kr fattigare. Cyklade sedan tillbaka till mamma och då hade Alina ätit lunch och var sömning. Bar lillgumman på ryggen (Africa way) och hon somnade direkt. Detta måste jag bara fortsätta göra hemma då Alina trotsar att sova. Så bar min mamma mig och mina bröder då vi var små. Så enkelt och praktiskt. Man får samtidigt saker gjorda. 
Då älskling slutade kom han till mamma och Alina åt middag sedan brummade vi till jacks och solbacken för stor handling. Jag vet inte hur länge sen det var vi stor handlade. Skönt när det var gjort iaf. Alina har varit jätte trött hela dagen. Kan det vara en förkylning pågång. Alinas tänder är iaf jobbiga för det klias mycket för hon. Hon somnade iaf snabbt vid läggning.
Nu på kvällen har vi stor städat och nu tar jag ett avslappnat bad innan jag sussar för natten med min älskade lilla familj. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0