Fredag och Lördag

Fredag 
I fredags myste vi hemma i lugnet. Älskling var och besiktade ett hus vi ska köpa. Vi har hållt det hemligt men nu när allt är klart och vi fått nyklarna är det offentligt. Allt såg bra ut förutom små skavanker som är lätt att fixa. Efter besiktningen åkte han tillbaka till jobbet. Jag och Alina badade sen gick vi ut på en promenad i solen. När älskling kom hem åkte vi till mamma som bjöd på middag. Broder var även där. Vi hade också myskväll sen åkte vi till huset vi ska flytta till för att visa mamma och storebror den. Sedan åkte vi hem och sov.


Lördag

Jag tog Alina på morgonen och lät älskling sova 1h extra sedan steg han upp och tog Alina så jag fick sova 1h till. Sen steg jag upp och vi åt frukost ihop. På kvällen åkte vi och hälsade på en kompis till mamma i ursviken. Vi blev där länge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0