Våran dag

Kort sammanfattning av dagen

Idag vaknade Alina redan vid 6. Amma och somnade kl 7. Vaknade kl 9. Då gjorde vi morgon. Kroppsrengöring, klädbyte och lite lek. Klockan 11:30 somnade Alina. Jag tog mig lite mat i magen. Kl 12:30 vaknade Alina hungrig. Gav henne en gröttallrik och bröstmjölk. När hon var mätt fick hon leka medan jag gjorde mig klar för dagen. Kl 14:15 började vi gå till Nazanin (Alinas gudmor) som skulle följa oss hem. Vi gick en kort promenad innan vi stannade upp hos oss där vi fikade(hon hade tagit med sig en supergod fetaoströra), tog igen lite och busade med Alina. Runt middagstid rullade vi till solbacken där vi handlade täckbyxor till mig, mössa och pyjamas till Alina, skoterglasögon till mig och Jonathan och lite andra nödvändigheter till Måla i helgen. 
Vi åt en snabb middag på Ica maxi bestående av en franch. 
När vi kom hem badade jag och Alina. Nu sussar hon sedan ca 2h tillbaka och kärleken stressfixar pulkan i garaget. 
Snart få jag pussa och somna i hans famn. 
Han gör verkligen allt för oss och för att vi ska ha det så bra som möjligt. Det gör mig så glad och lycklig. Älskar han så mycket. 

Tack för idag älskade vän! Jätte kul att du ville ses en stund idag. Som jag alltid sagt...Alina har världens bästa gudmor, glöm aldrig det<3.

Bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0