Tisdag

Alina sover så bra på natten nu och djupt. Hon vaknar till och med på natten flera gånger och tittar sig runt och ser att ingenting händer, att vi sover och somnar om igen, helt själv! Its too good to be true. Njuter, för det kan vända när som helst. Inatt sov hon 8 h i streck! Första gången! Jag vill typ skrika av glädje. Våran tös som börjar bli så stor och mer självständig. Nästa vecka är hon redan 5 månader. Hallå! Vart tog tiden vägen? Nyss låg hon i magen och kändes så overklig. 

Idag har vi bara stannat inne i värmen, busat, myst, ätit och självklart har hon sovit sina timmar. Livet är så underbart med en bebis. Dagen känns alltid kort men samtidigt med så mycket innehåll av lycka och kärlek. Somnar alltid med ett leende för att jag älskar mitt liv. Äntligen har man kommit till livets punkt då man känner sig tillförställd med livet. Hon var sista pusselbiten som gjort mig hel. Jag älskar dig Alina så så så mycket!! Ska påminna henne om det varje dag för resten av mitt liv. 

Bilder från dagen

Hon måste lära sig krypa men hon hatar att ligga på mage så måste stoppa hon från att vända på sig. På bilden tittar hon i spegeln och pratar med sig själv som att den hon ser i spegeln är en annan bebis. Hihi sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0