Senaste dagarna

I torsdags tog vi det bara lugnt hemma. Tände ljus överallt för att öka värmen i huset. Ruskigt kallt ute var det och även inne. Jag städade lite och myste med Alina.

Bilder från i torsdags




I fredags packade vi på morgonen för att sedan då älskling sluta jobba åka till hans mamma och hälsa på dom en kort stund och sedan vidare till min mamma för att övernatta. Hon bjöd på trerätters och som alltid hade vi det så mysigt och roligt tillsammans. Vi har alltid så roligt där. Min mamma är typ den roligaste som finns. Får alltid skrattattacker av henne. Sättet hon förklarar saker på, jag dör haha. Hon har med ljudeffekter och förklarar allt i minsta detalj. Det känns alltid som att man själv upplevt det eller är i det senariumet just då. Älskar det!
Alina sov i hennes mormors rum och jag och Jonathan i tvrummet på madrass.
Vi fick sova hela natten ostört och fick till och med sovmorgon till 10:30. Så skönt!

Bilder från i fredags

Mamma bjöd på god lunch då vi vaknade. 
På dagen beslutade vi oss för att stanna en natt till och fick det lika skönt idag med sovmorgon till 09:00 då älskling gick och väckte hon för att mina bröst behövdes tömmas. 

Bilder från igår


Kl 11 idag åkte vi hem. Idag har jag bakat och älskling har badat lillhjärtat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0