Hej då 2015 och välkommen 2016

Det bästa: Självklart att Alina kom till världen. Flyttat till hus. Umgåts mer med vänner. Fått bättre relation med Jonathan. Fått starkare relation med mina syskon. Utvecklats mer med mig själv. Blivit en bättre och lyckligare människa. Studerat till Undersköterska och pluggat som aldrig förr. Blivit mer ekonomisk. Inget år toppar denna!

Det sämsta: Jobbig graviditet.  Fått reda på en massa skitsnack bakom min rygg som sårat mig, men lärt mig vilka som är äkta och oäkta. Varit oeniga med vissa. Fokuserat mindre på mig själv och mitt välmående. För lite struktur i mitt liv. 

Ser framemot med 2016
Jag hoppas att 2016 blir vårt näst bästa år. Att alla mina nära och kära håller sig friska och lyckliga. Att få resa minst en gång i år utomlands med min lilla eller stora familj. Få mer struktur i livet med rutiner och ordning och reda kring papper, måsten osv. En kalender skulle ha varit perfekt. Jag ser även framemot att Alina kommer bli 1 år, gå själv och börja dagis. Jag vill även börja med studierna igen och avsluta utbildningen med bra betyg. Jag ser även framemot att få komma tillbaka till skärgårsdahemmet direkt Alina börjar dagis. Jag skulle vilja avsluta 2016 med ett körkort. Vi får hoppas. Vi får se. Nu blickar vi framåt mot framtiden och hoppas att den blir ljus. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0