Torsdagen

Alina sov hela natten inatt!! Så skönt att få vara utvilad idag. Hon vaknade kl 07 och då låg vi och drog vi oss i sängen till 07:30 då vi steg upp. Vi har lekt en massa idag, badat tillsammans och övat på krypandet. Hon kan nu åla sig runt i rummet. Är så stolt! Men samtidigt ledsen att hon nu för tiden utvecklas så snabbt. Jag satt bara och tittade på hon när hon utforskade rummet idag. Ville typ gråta. Min lilla Alina som nu kan röra sig runt på egen hand. Det tar ju sin lilla tid att komma från A till B men hon är så envis att idag kom hon på hur hon skulle göra. Hon är så smart. Krypandet är inte långt bort nu..

När älskling kom hem åt vi panerad fisk och rotmos till sen gick vi på en kvällspromenad som vanligt. Alina somnade för natten (som hon gjort varje kväll nu kl 20:15) och det är så guldvärt för det betyder att jag och älskling har tid till varandra. Vi älskar varandra så himla mycket men bland blöjor och Alinas rutiner är det väldigt lätt att man glömmer bort att varandra, det passionerade vi har tillsammans. Jag tycker iaf att vi gör det bra. Jag är stolt över oss. Vad långt vi kommit i livet tillsammans. Älskar er så högt Jonathan och Alina!
 
Bilder från torsdagen
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0