Tisdagen

Idag började vi morgonen kl 08. Steg upp, klädde hon sedan fick hon leka lite på lekmattan. Hon sov sen en stund innan vi åt lunch. Hon fick testa dricka ur mugg och dricka äppeldricka för första gången. Hon avskydde det men nu får hon smaka lite varje dag. Att dricka ur mugg gick iaf jätte bra. Nästan inge utanför.
På eftermiddagen gick jag en promenad. Alina somnade ganska snabbt den här gången. När vi kom hem lekte hon lite och sedan badade jag henne. Innan pappa kom hem gjorde jag maten klar. Han sövde hon och vi åt mat ihop. Efter maten lekte/mös dom. Vid läggning tog jag henne så älskling kunde fara iväg och köpa en ny napp till flaskan. Den hon hade hade alldelens för litet hål. Inte undra på att hon ätit dåligt. Klart hon blir utmattad av det hårda sugandet. När han kom tillbaka hade vi läst och tagit på pyjamasen. Vi gav hon ersättning med den nya nappen och jo så bra hon åt! Kände en sånn lättnad men fick samtidigt dåligt samvete att vi inte kommit på tidigare att byta nappen till större. Då älskling la henne gick jag och tränade 1h på motionscykeln sedan ett bad på det. Underbart!

Lite bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0