Onsdag

Alina vaknade kl 5 pigg och hungrig så ammade hon och vi sov om till kl 09. En timma över våran morgonrutin men vi båda tyckte nog att det var skönt. Under dagen har vi bara varit hemma. Tanken var att promenera med mamma men av omständigheter stannade vi hemma och pakade. Imorgon på natten kl 24 åker vi till Borlänge och hälsar på min storebror. Så kul och oj vad vi alla längtat. Älskar roadtrips! Och ännu roligare att besöka och se en ny stad. Aldrig varit där tidigare så jag ser framemot det. Då älskling kom hem åt vi mat, sen åkte vi upp till solbacken och stor handla mat, köpte nappar på lekia och handlade en present till bror.
 
Nu ligger vi i sängen och myser. Alina sover. Imorgon ska älskling sova direkt han kommer hem till kl 24 på natten så att han orkar köra hela natten. Jag kommer ta Alina hela kvällen så han får sova. Alina kommer läggas i sin babykorg kl 20:00 med pyjamas osv. Precis som vanligt. Jag kommer packa allt och när klockan närmar sig 24 på natten väcker jag älskling och Alina och börjar direkt köra. Förhoppningsvis somnar Alina om i bilen. Vi kommer vara full bil. Mamma hänger med och kanske storebror Christoffer. Längtar! :)
 
Bilder från dagen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0