Måndagen

Igår tog vi det bara lungt hemma och det behövdes, dock så kliade det i benen på mig. Har blivit så rastlös sedan Alina kom till. Vill hitta på något varje dag men måste tänka på Alinas behov först och då finns det oftast ingen tid till annat. Men bättre på att hitta på saker ska jag bli. 
Packade upp all packning och det är alltid så jobbigt och tråkigt men det måste ju göras.
Kl 16 gick vi till min mamma som saknat oss så och även vi henne. Hon bjöd på middag och fick mysas med Alina. Då älskling slutat kom även han förbi. Han jobbade över och kommer göra det resten av veckan också. Vi umgicks en stund och sedan skjutsade vi min storebror Christoffer till stan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0