Måndag

Igår mös vi hemma. Kände mig riktigt slut i kroppen av någon andledning. Var helt enkelt väldigt lat och trött. Kan vara en förkylning påväg.
Jag gick iaf igenom Alinas garderob och rensade ut alla kläder som blivit för små. Jag tror jag fick ihop ungefär 20 st...buhuhu. Väldigt blandade känslor...mest ledsamt faktiskt, om jag ska vara helt ärligt. Tiden går ju så fort och det känns som jag man bara hinner blunda så är hon snart utflugen ur hemmet. Näe usch nu måste jag vara positiv. Jag kommer nog hinna njuta tillräkligt och kanske ledsna lite hehe innan det händer.

Vi gjorde nog inte så mer intressant än så. Älskling kom hem. Maten hade jag gjort klart. Han städade och vi gick ut och gick på kvällen. Vi somnade väldigt tidigt och det var skönt att vara utvilad idag. 

Åh vad jag älskar denna lilla människa! Tänk att hon är ny här på jorden och redan är hon världens bästa för mig. Kärleken är obeskrivlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0