Gårdagen

Igår gjorde vi inte så mycket. Alina sov väldigt oroligt den natten så var extremt trött och hängig hela dagen. Hon är inne i en jätte jobbig fas just nu. Hon är tystlåten för det mesta, äter och sover dåligt. 
Vi busade iaf hemma och på kvällen cykla jag på motionscykeln och efter 30min så ser jag en spindel på väggen bredvid mig. Hoppar av cykeln direkt och springer därifrån. Det jag fruktar mest är verkligen att möta eller se spindlar. Är extremt rädd för dom. Jag möter typ hellre ett stort vilddjur än att ha en spindel på mig. Ryser bara av tanken. Kan knappt se en spindel utan att bli rädd att jag just då har på mig en spindel. Som ni säkert förstår så blev det inge mer träning än så. Tänker inte vistas i gyllestugan mer tills vi skaffat en spindelutdrivare på Jula. Tills vidare får det bli situps osv istället. Efter händelsen badade jag av mig rädslan. 
 
Några få bilder från dagen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0