Dagen

Idag vaknade Alina 07:30. Dock även en gång inatt men blev sövd om av pappa sin. Jag ammade iaf och sedan somnade vi om och vaknade inte förän kl 11 och det var skönt. Tack gumman för lång sovmorgon. 
Vi åt lunch, busade och tog en promenad i det sköna vindstilla vädret. Längtar så mycket till våren!! 
Lattemorsan i mig steg fram idag. Tog på mig brillorna, promenerade med vagnen och drack kaffe samtidigt. Hihi såå mysigt! Saknades bara lite musik i öronen. Vi gick i ungefär 35 min. Älskling kom hem 18:40 och då hade jag hunnit med mycket. Städa, tvätta, pumpa några ggr, stimulera Alina, ge hon mat och mata mig själv. (Hon äter smakportioner av gröt två ggr nu för tiden). Blir imponerad på mig själv hur jag klarar av det. Alina är vaken oftare nu vilket gör att jag knappt har tid till mig själv så idag bestämde vi oss för att ändra lite på rutinen. Nu tar Jonathan kvällarna och jag nätterna och det innebär att jag hinner träna, bada och tänka på mig själv några timmar om dygnet. Tack älskling! 

Idag gick jag i rask takt på löpbandet i 25min och cykla på motionscykeln i 30min i normalfart. Kändes underbart efteråt. All träning är bättre än ingen. Nu ska morsan tighta till sin kropp lite efter graviditeten/förlossningen. :)
Efter passet kröp jag ner i badet och njöt av lugnet. Endordinen kickade in och jag svävade lite på moln. Hihi. 
Nu ska jag sova. Hoppas lillan sover hela natten. 

Bilder från dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0