Alina 6 månader idag!!

Idag blev våran prinsessa 6 månader! Tiden går så fort...
Dessa 6 månader har varit dom bästa i mitt liv. Jag svävar på moln varje. Kärleken jag känner för henne är obeskrivlig. Mitt hjärta slår för henne, jag lever för henne. Hon är mitt liv, mitt allt! Ser framemot att få fortsätta följa hennes utveckling och få uppfostra henne till en kärleksfull, klok och snäll liten människa som bryr sig om sina medmänniskor. Jag älskar dig hjärtat!!
 
 
Mormor, farmor, faster och farbror var här och firade Alinas halvår. Mamma hade marinerat hästkött och Jonathan tillagade kycklinggryta. Till det bjöd vi på pommes och ris med mammas brunsås. Till efterätt bjöd mamma på marängtårta. Mycket gott!
Vi är så glada att ni finns i vårat och Alinas liv. Tack för att ni kom och firade Alina. Vi älskar er allihopa!
 
Bilder från firandet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0