Fre, Lör, Sön, Mån

Fredag
I fredag kom mamma förbi efter att hon varit hod en vän i Bureå. Vi umgicks, skrattade, fotade och hade det som vanligt sååå kul! Jag lagade middag och bjöd på det. Kl 21:30 skjutsade Jonathan hem hon. När han kom tillbaka hade vi myskväll.

Min vackra mamma!!

Lördag
I lördags mös vi på gården. Jonathan klippte gräset med ny köpta fast begagnade åkgräsklipparen. Alina fick gunga och gå ut och gå på gatan och plocka kottar. Sedan stoppa jag hon i vagnen och vi gick ut på en promenad. Hon slocknade snabbt. När jag kom tillbaka fick jag besök av en granne som jag träffat en gång när jag var ungdom. Idag har hon en son på snart 2år, så det är bara 1år mellan våra barn. Väldigt kul att man redan lärt känna någon här i Bureå och att man har någon att hänga med ibland på dagarna.
Efter det åkte Jonathan och lämna Alina till hennes mormor för övernattning. Jag och Jonathan fick sedan egentid med vänner. Först grillade vi utanför vilket var så mysigt! Vi fick sedan skjuts till en "svart bilklubb" vilket också var så kul! En väldigt rolig men även nyttig kväll tillsammans! Kl 03-04 nån gång, vinglade vi in hos mamma. Somnade direkt!


Söndag
I söndags vaknade vi upp hos mamma. Båda två bakis och slitna men vi har ju en dotter att ta hand om så det var bara att stiga upp. Ja gjorde i ordning lunch till mig och mamma. Sedan gick jag och Alina ut på en promenad ner till älven. Alltså hon gick själv och höll mig i handen. Såå mysigt. Jonathan gick på ica och handla gröt så vi satte oss på en parkbänk för stt vänta in han. Både påvägen dit och hem stannade Alina varje gång hon såg ett löv för att plocka upp den. Tillslut hade hon handen full av löv och tappade allt. Alltså hon är så söt pluttisen! 
Då vi kom hem åt Alina gröt sedan sov hon med pappa sin och jag passade på att ta ett skönt varmt bad.
Mamma gjorde gomat som hon bjöd på till middag.
Mot kvällen duschade Jonathan Alina och sedan åkte vi hem.





Måndag
Igår var det regnigt ute så vi stanna inne och lekte hela dagen. Då Jonathan kom hem åt vi middag sedan åkte vi till stan och handla en ljusslinga, gardinhängare och två kläder till Alina. Vi läggning av Alina gick det inte alls som hoppats. Hon somnade inte förän 23...Hon dregglar extremt mycket så anting kommer 8tanden eller växer 7tanden. Vi fick iaf lite gjort i hemmet innan vi själva la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0