Torsdag - Alina 8 månader idag

Inatt blev Alina 8 månaderna!! Orkar inte ens nämna att tiden rusar förbi för den verkar ständigt göra det när man fått barn. Jag njuter för fulla muggar av Alina som bäbis för den tiden är snart också förbi. Hon är så fin hjärtat mitt. Hon har blivit så gosig och mysig. Lutar huvudet mot axeln och vill ibland bara mysa i ens famn. Även fast det är korta stunder då och då om dagen så är det så guldvärt och underbart. 

Alina vaknade redan kl 06:20 och ville komma över till mamma. Vi busade lite i sängen och steg ganska fort upp och gjorde morgon. På förmiddagen har Alina lekt och ålat runt i sitt rum. Något vi måste fixa fort är en box/låda för routern som vi måste sätta upp på väggen för att skydda Alina mot elen.
På eftermiddagen bajsade Alina grönt och spydde lite. Hon spydde även igår hos sin farmor. Hoppas hon inte fått magsjuka...Det har då inte hänt någon mer gång idag så vi avvaktar.  
Då älskling kom hem åt vi snabbmat..nudlar hihi. Efter mat åkte vi runt och levererade Alinas inbjudan till hennes dop sedan hem igen. Lillan sover och jag unnar mig ett bad med ölkorv som tilltugg. Underbart!

Bilder från dagen

Bubbis överraskade igårkväll med blommor. Denna karl slutar aldrig överraska. Han är så fin älsklingen min! Im all yours!
Idag invigde Alina vårjackan och uggsen
Alina är så nyfiken. När bilen står still vägrar hon att sitta ner utan hon vill kolla runt på bilarna och människorna. Sötsnuttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0