Tisdag

Alina vaknade 07:30 i min famn. Ammade hon och gav lite från flaska. Åh gud vad jag kommer sakna att amma. 9 dagar kvar tills jag bestämt mig för att sluta. Då blir Alina 8 månader och då kan jag känna mig nöjd att jag höll ut så länge. Men ångesten att jag inte får uppleva det där mysiga som tillkommer i amningen kommer. Känslan när man amma sitt barn är så underbar. Man kan inte få nog. Det är just den känslan jag kommer sakna. Att ha sitt barn nära och helt lugn och pömsig. Men det kommer nog gå bra. Då ska jag satsa på kosten som då inte behöver vara så näringsrik som den varit pga Alina ska få i sig det.

Tillbaka till vardagen. 
Älskling kom hem lite senare än vanligt idag så jag och Alina började äta i förväg. Efter älskling ätit klart gick vi ut och körde geocatch i regnet..usch så blöt vi var då vi kom hem. Regnet kröp sig in under kläderna och gav ifrån sig kyla. 1h 30 min ute letandes efter saker resulterade iaf i trötthet i musklerna då vi kom hem. Denna gång hamnade vi i skogen också men den hittade vi inte så vi gav upp och gick hem. 
Nu är vi hemma sen ungefär 2h tillbaka. Helt pömsiga så tidig kväll blir det nog. God natt!

Bilder från dagen

Hjälpte henne till denna ställning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0