Tisdag

Väldigt lugn tisdag. Dagen har som alltid innehållt lek,bus,mys med världens bästa människa.
Hon förgyller verkligen mina dagar. Varje dag har vi så roligt ihop. Vi skrattar båda åt allt och ingenting. Hon tycker att jag är rolig och jag tycker att hon är rolig. Vi skrattar alltså åt varandra. Jonathan vet vad jag menar. Vi har redan växt ihop i varandra. Hon är min lycka och jag hennes. Åh vad jag älskar denna lilla människa. Hon är så fantasktisk på alla sätt. 

Efter maten fick hon sova ute. Den friska luften är så viktig för en god natts sömn så jag sövde hon i vagnen när hon var som tröttast och rullade ut den på bron. 30min senare var hon pigg igen. Ska försöka att få henne att minst 30min per dag få andas in frisk luft. Om det så blir en promenad eller bara sova på bron så blir det av. 
Det snöade idag också vilket gjorde att vi stannade inne. 
Innan läggdags fick lillan bada igen. Vill ha det som vana, att alltid bada henne innan läggdags men Jonathan orkar oftast inte det. Jonathan har nu jobbat över så läggningarna har varit precis som jag vill ha dom.

Idag ställdes sig Alina upp på alla fyra för första gången. Snart är krypandet här! :)

Bilder från dagen

Hon hade jeans först men fick sen en bekvämare mjukbyxa innan tuppluren ute, där av omatchande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0