Tisdag

Igår vaknade tösen tidigt men vi drog oss till 08 då vi steg upp. Lekte lite i hennes rum på förmiddagen. På eftermiddagen gjorde vi oss klara för avfärd. Gick till Alinas faster Janina som vi åkte med till stan. Hon släppte av mig och lillgumman på komvux och for vidare på egna ärenden. Jag hade en bokat tid på Cv för att prata om eventuella studier jag ska ta upp efter föräldra ledigheten. Mötet gick fort så kl 15:10 var vi klara. Vi vandrade i regnet dit Janina var vilket var på andra sidan stan så det tog oss ungefär 35 min att gå dit. Usch så blöt jag var. Tur att jag tog med mig regnskyddet till vagnen. När vi var framme tog just Janinas möte slut. Så perfekt! 
Vi rullade hemåt igen och följde med och hämtade upp kusinen Nicolin på förskolan. Efter det for vi hem till dom. Jonathan kom lite efter att vi landat hos dom. Dom bjöd på en fruktansvärt god pastagratäng a la Janina. Efter middagen var det dags att bege oss hem för att lägga snuttan som sovit så lite pga dagens bravader.

Några bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0