Söndags

Igår steg Jonathan upp med Alina 06:30 och jag sov vidare en stund. Kl 09 väckte dom mig och då varit på Konsum och handlat frukost och saker till middagen. Vi åt frukost och planerade sedan Alinas kommande dop tillsammans. Kl 15 började vi med middagen. Jonathan grillade medan jag lekte med Alina i hennes rum. Sedan åt vi middag och rullade sedan till stan med några vänner till Jonathan. Vi sedan mötte upp två till fast mina vänner i stan. Vi körde geocatching tillsammans och Alina hände med i bärselen. Ungefär 10 kg plus gick jag runt och bärde på i lite mer ön 1h sedan gick vi tillbaka till bilen och bytte till vagn, sedan vidare igen. Väder var så bra. Solen värmde smått och vinden var näst intill vindstilla. Det var riktigt mysigt och framförallt trevligt att geocatcha med vänner. Vi hittade sammanlagt 5st inom loppet av ungefär 2h 30min. 
Kl 20 rullade vi till söder och hämtade mamma hos en kompis sedan vidare hem och natta Alina. 

Bilder på våran härliga söndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0