Söndag

Idag fick jag sovmorgon till just innan 11. Det var år och dag sedan. Dock "störde" mina älsklingar min sömn ibland men det gör ju såklart inget. Var ändå ganska pigg men försökte tvinga mig själv till lite mer sömn så jag får massa energi till veckodagarna hihi. 
När jag steg upp åt jag och älskling lunch och lillhjärtat vårt tog en lite siesta innan det var dags för henne att äta lunch också. Efter lunch gjorde vi oss i ordning. Kl 14 åkte vi och hämta upp min mamma och sedan vidare till coop för att handla present till kalas vi åkte på sen för tvillingar som blev 1år idag. Kalaset var på Royal bamboo. Dom bjöd på super god mat och tårta sedan blev det lite barn dans. Alina dansa lite på golvet med min hjälp. Det var mycket barn där och som vanligt vart Alina så nyfiken och lycklig. Kl 17 åkte vi hem och stor städade sedan badade Jonathan Alina och jag nattade hon. 

Bilder från söndagen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0