Onsdag

Igår vaknade vi upp runt 07 tiden som vanligt. Tidiga mornar men jag ska säga er att jag gillar det. Man hinner fånga dagen mer och man känner sig alltid nöjd då det är läggdags. Mer tid för att umgås med min dotter också och se varje framsteg hon tar.
Kl 14 gick vi till mamma i spöregnet med regnskydd till vagnen och i mina höga stövlar. Hemma hos mamma satt vi och små prata om allt möjligt. Gav Alina mat och sedan traska älsklingen in. Vi spendera resten av dagen hos älskade mamma och åt middag där. Jonathan fick feber hos mamma så han låg mest och sov. Efter maten åkte vi hem för att lägga Alina. Jonathan tappa upp ett varm bad och jag tog nattningen. Sen somnade vi alla på studs.

Några bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0