Onsdag

Idag har vi inte gjort någonting speciellt. Bara varit hemma. Så skönt det har det varit! Det blev lite för mycket för Alina igår. Mycket bilar/ljud i stan och massa bus/lek/skrik hos faster. Det är inte lätt att vara liten och känslig:)
Vi hade en helvetes natt inatt. Alina vaknade titt som tätt och var svår sövd/ svår trästlig. Det kände vi igen. Precis så var hon i borlänge då neder tänderna kom. Kl 02 tog jag över för Jonathan var så slut och trött efter många försök. Jag gav hon Ipren och borstade försiktigt övre tandkött med en gel för lindring av tandsprickning. Gav hon även ersättning och då blev hon nöjd och somnade snabbt om. Stackars lillan. 

Såg att en tand på övre tandkött är påväg. Precis som vi misstänkte. Hon dregglar även extremt mycket, suger på sina fingrar och väldigt gosig.

Vi har inte gjort så mycket idag förutom lekt, hon har fått pröva sin första gå skor och varit ute på gården och klippt ner buskarna vid altan och vid Alinas nya gungställning. 

Då älskling kom hem åt vi middag och sedan kom det några som köpte Jonathans gamla bil. V40. Jag grävde lite på gården och Jonathan åkte på ica med hjärtat. Då dom kom hem tog jag Alina och gjorde henne redo för att läggas. Jonathan var medan ute och grävde. Då han kom in läste han och sövde Alina. 

Bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0