Måndag

Natten till måndag fick jag väldigt lite sömn..var så trött då Alina vaknade kl 07men det var bara att stiga upp. Vi blev lekandes hemma hela dagen. Då älskling kom hem överraskade jag med blåbärs smulpajs som jag bakat och middag som varje dag. Anledningen till varför jag har färdigt middagen då han kommer hem är pga vi ska kunna äta samtidigt som Alina men även för att vi ska få mer tid tillsammans innan hon läggs för dagen. Det har än så länge funkat och älskling uppskattar det så mycket så vi vill ha det så. Och ja ni får kalla mig hemmafru men jag tycker att älskling förtjänar middag efter en hård arbetsdag och mer tid med oss då han slutar. 
Efter maten lekte vi på hennes rum och sedan la Jonathan Alina och jag tränade i 1h sen badade jag och la mig väldigt tidigt för att jag var så trött. 

Bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0