Lördagen

Lördagen började med en lite kort sovmorgon til 09:00. Dock var jag vaken från att lillan och Jonathan steg upp men att få dra sig i sängen en timma extra är guldvärt. 
Älskling dukade fram frukosten och jag upp då. Efter frukosten gjorde vi oss klara för att fara till loppis på församlingsgården i stan. Vi fyndade en utelampa, fyra bordstabletter, ett par skor till Alina och en vaxduk. Sedan satt vi oss på deras fik och fikade och tog en korv var. Alina charmade alla tanter där med sitt leende hihi.
Kl 14:30 rullade vi hem till Jonathans familjs hem för att vi skulle sitta barnvakt till Natalie. Vi blev där ett tag innan vi åkte vidare till min mamma och lekte lekar där. Natalie åt en funbox. Kl 19 blev hon upphämtad av sin pappa. Vi stannade och vi åt hemma gjord kebabrulle som mamma gjorde. Mums!
Kl 22 åkte vi hem. Jonathan la Alina och jag hoppade i badet för att få bort mjölkstockningarna. 

Idag fick Alina åka i sin nya bilbarnsstol (Britax römer) för första gången. Hon älskar den! Somnade i den två gånger igår och det mina vänner var länge sen hon gjorde i babyskyddet.

Bilder från våran mysiga lördag



Alina har börjat gilla att sova på magen eller halvliggandes på magen. Jätte jobbigt för ibland ligger hon med näsan i madrassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0