Lördag

I lördags tog jag lite sovmorgon till 09.00. Skönt! Åt frukost tillsammans och sedan gjorde jag mig iordning. Kl 12:30 rullade vi till Leos där Jonathans moster, hennes karl och Alinas faster Natalieredan befann sig. Vi lekte på ett bra tag innan vi satte oss ner för att luncha. Efter lunchen åkte vi hemmåt med Alinas faster Natalie. Släppte av hennes och sedan hem. Gjorde maten och hemmet redo för fin främmande av Alinas gudmor Nazanin och hennes karl. När hon kom hade hon med sig presenter från hennes Iran resa som hon nyligt kommit hem från. En sommar söt rosa klänning, en mini bröllopsklänning, en tjocktröja med en rosa nalle och cashewnötter. Tusen tack vännen för att du visar att du bryr dig om Alina!

Vi åt iaf grillat ihop och alla förutom jag tog sig en öl. Jätte trevlig kväll! Två till vännet slank in mot kvällslutet. Nazanin åkte vidare hem pga jobb tidigt på morgonen och jag gick och la mig. Dom resterande festade vidare in på småtimmarna. 

Bilder från lördagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0