Lördag och Söndag


Lördag
På lördag morgonen vaknade vi och låg och småprata/myste i sängen. Vi steg upp lite senare än vanligt och åt sedan frukost tillsammans. Typ höjdpunkten med helgen hihi. Sedan åkte vi och hämtade en släp och sedan vidare till älsklings pappa för att hämta inredning osv till buicken. Hemma mötte vi vänner utanför oss som hjälpte oss att lasta av. Nät vi var klara lämnade vi släpen och åkte upp till stan och handlade en bärsele och två bodys till lillan. När vi kom hem bestämde sig älskling för att fara ut och ha kul på en pub i bureå efter massa tjatande från mig. Jag tycker det är viktigt att vi båda får komma hemifrån ibland och bara vara Jonathan/Josefin. 
Min vän Eva kom hit. Hon skulle vara chafför. Vi åkte till Jonathans moster Sandra med familj och hälsade på dom ett tag innan det var dags att lämna älskling med dom och dra sig vidare. Efter 12 hämtade vi upp han. Full och glad och var nöjd med kvällen. Vi åkte hem och somnade på studs. 

Bilder från lördagen

Söndag
På söndagen vaknade Alina upp jätte tidigt. Flyttade över hon till sängen men vill absolut inte sova, bara leka. Bustrollet vårt. 
Vi steg iaf upp och åt frukost. Städade lite och sedan kom värdinnorna till mammas kommande överraskningsfest som jag anordnat. Vi planerade en massa och fikade samtidigt. Alinas farmor och hennes karl kom även förbi och lekte/mös lite med Alina.
När alla åkt gjorde vi oss klara för att gå ut och gå i den friska härliga luften som det var.
Jonathan hade Alina i bärselen och jag släpade runt vagnen om hon skulle vilja sova. Vi körde den omtalade "Geocatch" som var hur kul som helst! Folk som ju tro att man är knäpp som letar efter saker överallt. Vi körde på länge men hann bara hitta två. Vi har som mål att hitta alla i Skelleftehamn hihi. Vi åkte iaf hem då det var dags för Alina att läggas. Jonathan hämtade mamma och jag la Alina. Mamma hade med sig små snittar och vi satt runt bordet och hade så kul! Senare skjutsade älskling hem henne igen.

Bilder från söndagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0