Fredag

Idag vaknade lillhjärtat kl 07:00. Vi steg upp direkt. Lekte i Alinas rum och upptäckte att Alina kan åla sig framåt nu! Wiho! Hon har kommit på hur man gör! Blir så stolt över hon<3. Vi undrar liksom när, var och hur hon lärt sig det. Det hon vill nå kan hon nu åla sig till. Blir så rörd och glad. Hon är inte så liten längre..Det kommer nog vara lika jobbigt varje gång man inse att hon växer och kommer aldrig sluta växa heller. 
Vi har iaf övat hela morgonen på det och jag blir lika chockad då hon ålar framåt när allting jag lägger leksaker en bit ifrån henne. Jag är tagen hihi. Det är stort för mig det här! En milstolpe är nådd. Inte bara det...igår gick hon själv då man håller i hennes händer. Man ba VA! Ja det har faktiskt hänt och det händer hela tiden nu. Mammas finaste Alina! Om du kunde veta hur stolt mamma är över dig <3

Kl 13 gick vi till affären och handla till Gladys pojkar och även fika sedan vandrade vi hem till dom och mös på deras härliga balkong med inglasning och en divansoffa. Som utomlands! 
Kl 15:15 gick vi hem och Alina somnade direkt i vagnen. Hon var så trött. Lät hon ligga ute i vagnen och sova tills älskling kom hem. Efter han duschat brummade vi till stan, mötte upp mamma och for och handlade födelsedagspresent till flickorna Nayomi och Tati som fyller år imorgon. 
Handlade hem middag från Max och Jonathan nattade sedan Alina då vi kom hem.

Bilder från dagen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0