Fredag

nsfredags hade jag tid hos en läkare på vårdcentralen pga ömhet och smärklädwrn knöl på bröstet. Jonathan och Alina följde. Dom gjorde ett EKG på mig och palterade mina bröst efter smärta och knölar. Ekdöjåg bra ut. Han tittade en knöl han misstänker är en inflammation. Dom tog även en sänka på mig som var normal. Jag fick en remiss till mammografin i Umeå för säkerhetens skull.
Efter vårdcentralen åkte vi upp till stan och handla kläder till Alina och sedan hem igen. 
Vi åt middag och sedan åkte jag till min mamma där hennes vän befann sig. Efter ett tag dök min vän upp och lite senare på kvällen en till vän. Vi åkte vidare till mig och gjorde iordning nå gott sedan spela vi uno en gång innan vi avrundade för kvällen.

Bilder från fredagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0