Fredag

Igår vaknade Alina tidigt så det fick bli en tidig morgon. På morgonen ringde bvc och jag berättade om en knöl Alina fått på vänstersida bröstvårta. Hon sa att största sannorlikhet är det ofarligt men ska ändå undersökas så vi fick en tid kl 13:30. När vi kom dit fick jag reda på att det även var 8mån kontrollen idag kl 10 hos henne så vi slog ihop båda. Alina hade gått upp till 8 kg 150g, 
Läkaren kom sedan in och undersökte knölen. Hon sa att det var helt ofarligt och att den kommer försvinna med åren. Det var något slag av bindväv om jag inte minns helt fel. Vi gick sedan förbi en lekpark och gungsde lite och sedan hem och började med middagen. 

Kl 15:45 kom våran älsklingspappa hem och vi åt middag. Efter maten åkte vi och hämtade en släp och hämtade upp Jonathans kompis och mamma. Vi åkte sedan vidare och hämtade en spis till henne och en gungställning till Alina som vi köpt från "köpochsälj" sidan på facebook. Efter det åkte vi och köpte en helt ny bilbarnstol till Alina. Hon vägrar rent ut sagt åka i babyskyddet. Hon har blivit så stor att hon vill sitta rak och inte halvligga som man gör i den. Vi har inte monterat in den än men kommer göra det idag så bild kommer. 
Efter stan åkte vi hem och gottade oss i soffan allihopa. Innan jag gick och la mig tog jag ett snabbt bad för att jag fick mjölkstockning..varför kan det inte bara vara lätt och enkelt att sluta amma. 

Dom ända bilderna från våran stressfyllda dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0