Hur våran dag har varit

Idag hade vi tid hos bvc och det kändes så skönt att man kunde bolla några tankar med tanken på hur jobbigt lillhjärtat haft. Idag mådde hon dock ganska bra. Det är verkligen up och ner. Alina hade iaf bara gått upp 40g sen sist men jag trodde mer att hon skulle gå ner med tanken på att vi skippat ersättningen nästan helt och hållet. Men 100g per vecka ska dom ju gå upp men jag är nöjd med 40 iaf med tanken på att vi just gått in i en ny rutin och det har just börjat rinna till ordentligt i mina bröst. 
Alina började även bli hes igår. Vi kunde höra det genom hennes skrik. Känns inge roligt att hon kanske är påväg att bli förkyld för då vet jag någon som kommer ha svårt att sova(blunda). Jag alltså. En förkylning kan täppa igen deras lufthål. Jag har bett till högre makter att det ska gå bra.

Efter vi varit hos bvc så promenerade vi till mamma och hängde där en stund sen följde jag och Alina henne till sjukgymnast. Då älskling slutade så hämtade han upp oss på vårdcentralen sen for vi hem och lagade mat. Efter maten kände sig pappa trött så jag lät han gå och lägga sig och tog Alina. Hon har ju varit så lugn och snäll idag så jag kände att jag kunde unna han det idag.
Kände att jag ville städa och tvätta lite och kom och tänka på att jag hade en oanvänd bärsjal vi inte testat än så jag tog på mig den och la Alina i den. Hon sov så gott medan jag gick runt och böka på i huset. Varför har jag inte använt den tidigare? Hur praktisk som helst. När jag var klar tände jag ljus överallt och satt igång hotel i tvrummet. Nu ska jag snabb duscha sen lägga mig och sova. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0