Promenader

Nu gäller det att försiktigt få till denna mamma kropp i ett någorlunda bra skick. Det sägs ju att man måste vänta 3 månader efter förlossningen innan man får träna igen men pomenader är okej. Därför har jag bestämt mig för att minst 1 gång per dag gå försiktiga promenader med lillhjärtat. Det bästa är ju att även hon gillar det. Sen förlossningen så har det faktiskt blivit några promenader med henne. Senast var igår och även en idag. Jag brukar gå i ungefär 40min varje gång och går i det tempot min kropp klarar av. Man får utöka eftersom sen efter 3månader får vi fixa barnvakt och åka iväg och träna i 1h på gym.

Bilder från våran promenad igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0