Presenter till Alina

När Alinas farmor kom hem från turkiet så hade hon köpt en fin klänning och ett hårband till Alina. Nu längtar jag bara på att bli bjuden på nått kalas eller nått finare tillfälle så hon kan få använda den. Hon har några till klänningar i garderoben som är helt oanvända och nu är ju sommaren över så har lite ångest över att hon inte kan ha dom nu eftersom att det är för kallt för henne att använda dom nu. Jag vill ju att hon ska hinna använda dom innan hon växer ur dom. Jag funderar på om vi ska ta några fina kort på henne när hon bär alla klänningar och sen framkalla dom. 
När vi senast var på besök hos min faster så hade även hon köpt en klänning men i mycket större storlek så den kan hon nog ha nästa sommar. Hon fick även en docksäng, tre böcker, en pyjamasbody och ett leksakssminkbord med en stol. Alina tackar så jätte mycket för hennes presenterna och även mamma och pappa för eran fina omtanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0