Förkylning..

Idag hade vi bokade tid på socialkontoret för att bekräfta och skriva på papper om att Jonathan är fadern till Alina. Det gick fort och jätte bra. Idag är dock Alina förkyld så kändes inte så jätte bra att dra med hon ut. Påvägen hem från stan köpte vi en nässug. Vi stanna inne hela dagen idag och har bara gosat i soffan med Alina. Vill att hon ska bli frisk fort så inga promenader tills förkylningen är helt borta.
Jag förstod att hon skulle bli förkyld för hon har varit hes i några dagar nu och även jag har känt mig lite krassig så det är nog jag som smittat henne. Hoppas förkylningen iaf försvinner fort för hon är så himla hängig och trött och hon äter mindre än vanligt. Känns inte alls bra. Mammas lillhjärta...tycker så synd om henne..först magknip och nu förkyld. 

Våran lilla sjukling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0