Effektiv söndag


Igår fixade vi på gården hela dagen. Vi rensade bort alla buskar och massa ogräs. Älskling hann även sätta upp en lampa utanför dörren. Det blev en effektiv dag. Det känns så himla skönt att vi hann med så mycket på gården. Det blev stor skillnad. Lillan sov så gott i vagnen medan vi böka på. Om vi har tur kan vi nog fixa på gården idag också. Vi har lite kvar att göra innan vi är helt klara. Till middag igår så gick vi över till svärmor och fick äta grillat med dom för vi hade ingen energi till att laga egen mat. Efter maten gick vi direkt hem igen och fortsatte med gården. Sent på kvällen runt 20.30 kom mamma förbi och såg en film med mig. Jag och lillan hann även bada tillsammans för första gången och det var så mysigt. Fler gånger kommer det bli eftersom att jag nu får bada igen efter förlossningen för att jag slutat blöda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0