Att få saker gjort

Att få saker gjort med ett barn är inte det lättaste. Särskilt nu i början då hon är i behov av närhet hela tiden. Bara att få äta då jag är själv med henne är svårt. Får jag nått litet i magen på morgonen är jag nöjd men i början kunde jag gå tom i magen tills jonte kom hem. Nu har hon utvecklats väldigt mycket och vi tränar på att hon ska ligga själv och sova. Det går sådär. Innan läggdags är det skrikkalas här hemma och både jag och jonathan lider men det har visat lite resultat. Bara en sån här grej att Jonathan tar över efter jag ammat gör att jag kan både äta, sova och städa. Tex i torsdags så fick vi besök av Alinas farmor som gosade med henne så då kunde jag passa på att röja undan i sovrummet. Bara det är värdefullt. Den dagen kom även Jonathans kompis över och hjälpte han att koppla in en lampa i förrådet så nu äntligen kan man se något där inne. 
Igår var Alina så snäll. Hennes medicin har börjat visa resultat och det är så skönt att hon nu slipper ha ont!! Medan jag och Alina promenerade igår så passade Jonathan på att sätta upp ett par belysningar vi inhandlat till huset. Vi ville ha något lite annorlunda som inte så många har och då blev det ett par designade lampor. Så här fint blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0