Alina 1 månad idag

Jag älskar verkligen mitt liv! Att vakna upp bredvid dom två människorna som jag älskar mest av allt och känslan att dom är min är den bästa känslan som finns. Jag älskar att ta hand om Alina, bry mig om henne, älska henne, se henne utvecklas, lära henne saker och ha ansvar över henne. Mitt liv ser verkligen inte ut som förrut. Då kunde jag vara spontan och åka iväg på ställen när som helst. Nu handlar det om att planera och prioritera. Allting ta så mycket längre tid men vet ni vad, jag älskar det. Jag älskar detta lugna harmoniska familjeliv. Det är helt underbart att spendera en del av dagen ensam med min dotter, gå promenader, mysa och pussas. Sen då pappa kommer hem från jobbet. Han är alltid saknad och att ha han hemma resten av dagen, kvällen och natten gör det till lite extra speciellt och mysigt. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är just nu. Alina har fått oss mer jordnära, kärleksfulla och familjära. Jag älskar dig så himla mycket Alina. Du kom och vände upp och ner på vårat liv och samtidigt gjorde det till tusen gånger bättre än vad det någonsin varit!

Idag blir Alina 1 månad gammal. Min stora lilla flicka som har utvecklats både personligt och kroppsligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0