Torsdagen

I torsdag tog jag bort en förändring i handen som uppkom i samband med graviditeten. Enligt läkaren på vårdcentralen kunde den vara en symtom som var ovanlig men kunde komma under graviditeten. Men nu när jag var till sjukhuset så visste inte den läkaren var det var men "vårtan" skickades till labb i umeå för vidare undersökning. Om högst en månad får jag svar på vad det är.
Eva och Nadya hämtade upp jag och Alina hemma och följde oss till sjukhuset. Dom var så gulliga och satt med Alina i väntrummet medan jag var i operationsrummet. Det gick bra med mig och det hade även gått bra med Alina. Tog väl ca 30min. Då jag var klar for vi och åt lunch på picasso och sen hem till Eva i nån timma innan hon skjutsa hem oss. 

Äntligen är det gjort men nu när bedövningen släppt gör det lite ont.

Gudomligt god! Rekomenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0