Snabb Uppdatering

I söndags åkte vi till dollarstore och stor handlade julklappar till mer halva släkten sen när vi kom tillbaka till skellefteå åt vi middag på picasso. Innan maten serverades ammade jag i bilen så att vi fick en snäll flicka under maten. 
På kvällen åkte vi till boliden och hämtade en skoterpulka. Allså själva pulkan. Vi letar ett underred till den. Detta är Jonathans höstprojekt.
I måndags gick vi till vårdcentralen och fick mina stygn borttagna på handen. Det hade läkt väldigt fint. Efter maten åkte vi till solbacken och stor handla. Denna gång massa nyttig mat. Här hemma ska det nu serveras en bättre kost!
I tisdags (igår) hade jag tid hos vårdcentralen igen fast den här gången var det för min tumme. Den har klickat sedan två veckor tillbaka. Varje morgon har den fastnat i ett läge så att jag varit tvungen att ta i för att kunna röra den. Sen vaknar jag även med bortdomnad hand varje morgon. Allt på samma hand även vårtan/stygnen var på den handen. Oturshand kallar jag den.
Jag träffade iaf en kvinna som berättade vad det kan vara och hur det kommer se ut framöver. Nu får jag bära en skena på dagen och två på natten. Kul liv.. Känner mig handikappad. Jag ska ha dom i två veckor. Blir det inte bättre kommer jag få kortison. Hjälper inget blir det operation så jag ber till högre makter att slippa det. 
På kvällen åkte vi till mamma och busa med barnen.

Så här ser det ut på dagen. En skena.
På kvällen ser det ut såhär. Två skenor på varann.

Alina har sovit ungefär 4~5h per natt sedan sist och det är bättre än ingenting. Endast ätit en gång:).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0