Senaste

Jag vet att jag inte varit så aktiv i mitt uppdaterande men det har varit väldigt mycket kring Alina. På senaste tiden har hon haft velat vara vaken mycket på nätterna så det har blivit att jag varit tvungen att sova på dagen. Hon är helt knäckt på morgongen, dagen och kvällen för att sedan vara klarvaken på natten.. Så mitt liv har inte varit så mer intressant än så. Dagarna har bestått av amning, äta, sova, busa, mysa och repeat. Mitt ena bröst är mycket större än den andra för att hon får bättre sugteknik på den så nu försöker jag amma så mycket som möjligt på den lite mindre bröstet. Jag har nu kört på att hon får sova själv då hon sover och direkt hon vaknar så får hon närhet. Det kanske hjälper henne bättre att komma till ro själv i sin säng. Det har faktiskt gått oväntat bra. Får bara lite dåligt samvete att hon ligger själv. Hon kanske tror att ingen vill vara med hon. Hon får alltid somna i famnen och efter en stund då hon sover djupt så lägger jag ifrån mig henne, så hon kanske inte förstår att hon ligger själv ens. Hennes utveckling går så fort. Det senaste som hon brukar göra är att blåsa ut luft ur munnen med stängd mun så läpparna dallrar. Det är så himla gulligt då hon gör så för då kommer det ett svagt brummande läte. ♥
Förra helgen så bjöd vi över lite vänner hem till oss. Pappa Jonathan fick unna sig "några" öl och jag fick ha Alinas gudmor här på besök. Innan alla kom så var Maja(Jonathans kusin) och Natalie(Alinas faster) en sväng förbi och mös med Alina. Det blev en jätte trevlig helg med andra ord. 
 
Alina igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0