Nätterna

Det är helt otroligt! Alina har nu även dom två senaste dagarna sovit 7h i streck. I förrgår sov hon från 24-07 och igår från 02-09. Det måste ju vara tack vare rutinerna för hon började sova så här bra från då att vi började med dom. 3 ggr på rad nu. Åh va glad jag blir! Mammas älskade groda. Kommer definitivt fortsätta med dom. Vi får se hur denna natt blir. Hon ligger just nu i min famn och har just somnat. Ska lägga över hon i sitt babyneste då jag publicerat detta.

Hon ville inte vakna imorse då vi skulle till bvc. Hon hade lätt kunnat sova mer än 7h men vi hade inte tid för det och längre än så vill jag inte heller att hon sover utan att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0