Måndag

Igår var det dags för en efterkontroll på mig på vårdcentralen. Barnmorskan kollade att allt stod rätt till i underlivet. Jag har fått ganska många komplikationer efter förlossningen som bara jag upplever och om besvären kvarstår ska jag boka tid hos en läkaren. Ett besvär som följde med från graviditeten ska kirurgiskt tas bort på torsdag..jag gruvar mig. Barmorskan tyckte dock att jag läkt bra och allt såg ut som det ska. Hon tog även blodtrycket, vikten och kollade blodvärdet på mig sen pratade vi om hur det känns att vara mamma och hur allt gått under förlossningen och under dessa två månader. 
Älskling slutade då jag var klar så han hämtade upp oss på bvc och vi åkte hem och han lagade en god kycklinggryta med ris till. Lillhjärtat tränade på att vända och hon har lyckats vända tre gånger till och alla tre finns på film :D. Nu går det undan! 
Efter middagen gick vi på ica och sen gick vi en lång promenad med killkompisar. En härlig dag faktiskt. Lillan var otroligt snäll för att vara hon och det gör så mycket med mitt humör. Är hon jobbig blir jag trött och hängig. Är hon nöjd,äter och sover bra blir jag på jätte bra humör och får massa energi till att göra massa saker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0