Helgen

Igår var vi i Kåge hos Marie som hade hyrt lokal och bjöd på massa mat. Hon höll ett fint tal om vad hon varit med om som berörde mig hårt. Det var iaf en jätte rolig kväll! Det gick jätte bra att ta med henne och amma hos någon annan. Alina sov som en stock hela kvällen. Det ligger något i att hon sover bättre överallt annat än hemma. Vi rullade hem kl 23 och hela natten blev båda vi alla vakna. Natta, amma,natta amma, natta sen tillslut somna hon nångång runt 4~5 och då låg vi vakna, pigga och pratade om livet. Kl 8 vakna hon igen och jag ammade sen kände jag att jag var tvungen att sova så älskling tog över Alina och gav henne ersättning för att hon blev hungrig gen efter 30min. Det mesta av ersättningen spottade hon ut. Det var så äckligt att hon tillslut skrek och protesterade. Bara bröstmjölk funkar nu mera..så efter typ 1h fick jag vakna igen och amma. Efter det gick hon inte att nattas för att hon var övertrött så Jonathan gick ut med henne på en promenad och då somnade hon tills dom kom hem. Men då hade jag iaf fått sova i 2h typ så då ammade jag hon igen. Jobbig natt och morgon men på eftermiddagen sov hon bättre och nu på kvällen har hon sovit nästan 5h i streck! 
Bubben har inte sovit nått på hela dagen..Men nu ligger han bredvid mig och sover djupt. 
Hoppas Alina sover bättre inatt så även jag får sova. Jag går och bara längtar tills hon sover hela nätterna och vi kan göra en rutin för henne. 

Vill bara äta upp hon! Mammas tjockis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0