Info om gårdagen och idag

Min och Alinas fredagskväll spenderades hemma hos min mamma. Vi åt en god middag ihop och hallonmousse och hemmagjord glass som efterrätt. Riktigt gott! Jonathan var på afterwork med sina kollegor. 
Alina sov som en stock under hela vistelsen men med tanken på att hon var vaken från 12 till 18 så kan jag förstå det. Man märker verkligen att hon är inne i en tillväxtperiod för hon är antingen vaken jätte länge eller sover hon som en stock länge. Igår sov hon så djupt att hon knappt åt nått. Väldigt lite alltså. Kändes inte alls bra men detta är vanligt i perioden. 

Middagen

Idag ska vi på bröllop. Älskar bröllop. Det är en sånn mysig känsla att veta att brudparen vill spendera resten av sitt liv tillsammans och att vi får vara delaktiga är speciellt. Det betyder att vi betyder något för paret. Alina följer med på vigseln och middagen efteråt sen ska hon få spendera kvällen med sin farmor så dom kan få lite egentid och även vi. Inte för att jag känner att jag vill vara utan Alina utan mer för att jag säker behöver få vila från mammarollen och bara vara Josefin en stund. Vi kommer iaf att spendera våran kväll nykter på bröllopsfesten. Kul!

Lilla älskling ligger just nu och sover med sin elefant och vi ska slänga i oss lunch sen börja göra oss fina inför bröllopet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0