Från mage till rygg. 7 veckor och 6 dagar.

Imorse (8 oktober) lät jag Alina få träna nacken i sängen. Jag filmade och skickade en snap till Jonathan och samtidigt som jag filmar så vänder hon sig från mage till rygg. Helt otroligt!! Vad är oddsen att jag liksom just filmar för att skicka till Jonathan och hon vänder sig för första gången. Hon utvecklas alldelens för fort! Nu kan hon hålla upp huvudet mycket längre än förrut och har inga problem att vända huvudet från ena sidan till den andra när hon håller upp det. Får lite panik att hon växer så snabbt, man hinner inte med. 
Hon ser även människor på ca 2 meters håll, följer blicken mer och suger mycket hårdare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0