Förkylning

Hör hemma är vi två som är jätte förkylda, båda jag och Alina igen! Jonathan har lyckats slippa dessa förkylningar. 
Lillhjärtat har börjat hosta, bli snorig och nyser ofta. Stackars liten. För henne måste det ju kännas hemskt och konstigt eftersom att denna känsla är något ovanligt som hon aldrig upplevt medan jag vet att det är ofarligt och går över. Min förkylning har kommit smygandes med hals ont i två dagar och igår bröt det lös med heshet. Kunde knappt prata. Var tvungen att skrika för att bli hörd. Idag är det värre med både slemigt i halsen och heshet. 

Dum som vi är for vi med hela familjen på örjanshallens halloween discobad igår. Det var kul men väldigt högljutt. Discomusik och barn som skriker. Alina kunde knappast sova. Man fick nästan tinnitus därinne så vi for hem mycket tidigare än resten av familjen. 
Alina hade en väldigt jobbig dag igår. Hon sov ingenting från 14:00 till 02:00. Hon var alltså vaken i typ 12 h. Eller okej hon sov korta bilstunder men högst 20min typ tre gånger. Måste ha varit förkylningen som gjorde att hon inte kunde sova för vi försökte hela tiden men hon låg med klarvakna ögon. 
Idag stannar vi hemma i det lugna och försöker friskna till. Alina har sovit himla bra på morgonen så nu tar hon väl igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0