BVC

Idag var jag och Alina på bvc möte. Det gick bra. Hon hade gått upp till 4470 gram. Oherre. Min tjockis ♥. 56 cm lång och en huvudkrets på 37cm. Hon väger nu som jag typ gjorde då jag föddes. Jag var en stor bäbis. Stackars mamma. Jag kan bara tänka mig hur ont det skulle göra om jag skulle trycka ut Alina nu..så här tung och stor bäbis!
Men det är inte så konstigt att jag vägde så mycket med tanken på vad min mamma tryckte då hon var gravid. Kebab var en favorit. Det är inte heller så konstigt att jag nu älskar kebab eftersom att det var det jag fick smaska mest på inne i mammas mage hihi. 
 
 
Det känns lite sorligt att det går så fort. Om en vecka är hon 2 månader! Man undrar liksom vart tiden tagit vägen. Även fast man njuter allt vad man kan så känns det som att man inte gjort det tillräckligt. Man får nog aldrig nog. Men det är nog mest tanken som gör det så sorligt. Att man aldrig mer kommer få se Alina nyfödd igen. När hon var en pytteliten bäbis. Mammas fina hjärta! Kärleken för dig blir bara starkare för varje dag. Det går inte beskriva. Jag älskar hon så mycket att det gör ont i mitt hjärta.
 
 
Nästa BVC besök blir inte förän om två veckor. Ska bli kul att se hur allt visar då. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0