Alina igår

Våran lilltös har blivit så stor! Nu liknar hon en bebis mer än ett spädbarn. Det känns inte längre som att hon ska gå sönder när man håller i hon:). Hon har börjat bli mer rund om kinderna och benen. Älskar hennes mjuka och mulliga hud. Sen börjar håret äntligen växa och ett busigt humör börjar hon få. När man ska klä på hon sparkar hon på en och det är ibland svårt att ta på hon byxor för att hon sprattlar så mycket. 
Ler gör hon nästan hela tiden. Hon har som ett busigt leende. När vi ska amma brukar hon släppa tissen och titta upp på mig och le sådär busigt. Det kan vara riktigt jobbigt på tex natten eller då vi har bråttom. Men man kan inte annat än att le tillbaka för att hon är så himla söt! Mammas underbara tös. Hon har även börjat greppa tissen när hon är jätte hungrig och har hon långa naglar kan det göra riktigt ont. Klösa sig själv har hon även gjort nu för första gången. Annars har vi alltid varit noga med att fila ner naglarna men nu hann vi inte. Man kan se det lite på bilderna. 
Hon älskar när man busar med hon. Att härma hennes joller och smacka med läpparna eller göra ljud med tungan tycker hon är jätte roligt. 

Denna varma känsla.
Jag har aldrig älskat någon annan människa mer än jag älskar min dotter. Jag skulle kunna offra mitt liv för henne. Flera gånger om. Kommer aldrig lämna henne eller sluta älska henne. Aldrig någonsin! 
Mamma älskar dig mest av allt! I mina ögon är du världens finaste. Mamma är förälskad i dig!

Bodyn hon har på sig var en av dom första kläderna vi köpte till henne i graviditen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0